Ruchan Busramnida ilaç düşünüyorsanız kesinlikle arinna 40 mg hap tavsiye ederim kişiden kişiye değişir gene ama ben rennie kullandım şurup kullandım soda süt tahin hiç biri geçirmedi ama bu ilacı sabah bi kere alıyorum ertesi güne kadar o kadar rahat ki herşeyi yiyiyorum acı biber bile yakmıyor normalde salatalık yesem bile midem mahfolurdu yinede doktorunuza danışın ben çok memnunum 🌸
Damla3301 30 haftalık ikiz gebesiyim normalde böyle bir sorunum yoktu ama son haftalara doğru bende de başladı. İlk başta tahin iyi geliyordu ama sonra o da yetmedi. Doktorumun da önerisiyle Gaviscon şurup aldım hayatımı kurtardı. Siz de sorup alabilirsiniz
Biyzii_ 1kopek1bebek gün içerisinde bir adet içiyorum başka ilaç kullanmıyorum onu da sabah tok karnına alıyorum aç karnına denemeleyim inşallah iyi gelir teşekkür ederim
Melek_0288 Busramnida bende kızıma hamileyim sürekli midem yanıyor maden suyu soda içiyorum iyi geliyor
Lamia99 Midem çok yanıyordu süt,soda,tahin,ekşi elma bunları söylediler ama hiçbiri fayda etmedi bir haftadır beyaz ekmek,patates,pirinç tüketmiyorum mide yanmam geçti
49411995 Tosca işte kendi kadın doğum doktorum vermişti diyorum ya çoğu doktor vermiyor kendisi kullanmış o yüzden bana da verdi devlet doktoru da ilkten öyle diyor ama araşyırınca da veriyor hamileler kullanıyor yoksa asla vermezlerdi bana dediğim gibi küçük ama işlevi büyük bi hap belki burda o kötü duyguyu yaşamaktansa bi nebze iyi gelir diye yazdım doktora başvurmadan alamazsınız zaten ben çok memnunum hatta bir haftadır hiç mide yanmam olmadı çok şükür olursa yine içerim
Oskeniz Busramnida sade soda Ve sakız tüm hamilelik boyunca tek iyi gelen şeydi afedersiniz o gazı çıkarınca miğdeden insan rahatlıyor bence ve beyaz ekmek ne kadar az tüketilirse o kadar iyi oluyor miğde asitli yiyeceklerden kaçınırsak cidden en aza iniyor bu sorun 😬
didm6134 Efsunlu23 ama bende 5.aya kadar ful kusarak geçirdim içtiğim suyu bile çıkartıyordum sadece tostla beslendim desem yeridir 29.haftadayız artık yiyebiliyorum en azndan
Efsunlu23 didm6134 ben gebeliğim boyunca mide bulantısından kusmadım hiç bulanmadı 7.aydan sonra reflüden kustum reflü dışı gebelik kusmalarına ekmek yatıştırır tabiki
Zakine Busramnida süt iyi geliyordu bana ,yudum yudum sut iç,yaninca miden,cok cekdim ,sukur bir hafta oldu kurtuldum😌
Efsunib Busramnida şak siye kesecek yöntemi söylüyorum tüketime uygun olan karbonatı açın çay kaşığının ucunda yarım bardak suyla karıştırıp için 2-3 defa gaz çıkartır ve mutlu sonn ben 8 ay boyunca onu kullandım günde en az 10 kere içiyordum
EmineGll Rennie Duo ya da Gaviscon kullanabilirsin dedi benim doktorum. Rennie Duo çok daha iyi geldi. İçtiğim anda geçiriyor.
Ebru_ebru Busramnida 26.haftadayım çok şükür mide bulantısı çok yaşıyorum ama mide yanmam daha olmadı bana bebeğin kel olacak o zaman diyorlar 🤷♀️sizin kaçıncı hafta mide yanması başladı