Smyye1B Dilek1001ae Aslında eşim sağolsun dondurulmuş ve konserve olarak buldu canı çeken varsa eğer metro markette pasta malzemeleri olan bölümde mevcut 😅 ama dalından yediğim tadı alamadım oğlum şimdi 2 buçuk yaşında şimdi gebeligim daha minik 6 haftalık cinsiyet acaba kız mı diyorum tam tersi şeyler yediğim için ☺️
Dilek1001ae Kocamanailem_ aa ilk defa duydum bak lokumu cinsiyet belli mi simdi. Cig kofteyi bi ben yiyemedim galiba 😀
Kocamanailem_ Dilek1001ae erkek bebek bekliyorum 🥲 kızımda hep ekşi yedim oğlumda tatlı ağırlıklı gidiyoruz ☺️
Dilek1001ae Smyye1B valla benim de 2 tane kizim var bu 3. De ne olur bilmiyorum rabbim once saglikli nasip etsin herkese. Ama bende 2 kizimda yasamadigim herseyi bu hamilelikde yasadim yemediklerimi bile yedim cok farkli bu sefer. Her hamilelik farkli oluyo sanirim
ipek_2024 14 haftadayım canım hiçbir şey istemiyor yemek seçen bir insan değildim hamilelikte tatlı ekşi tuzlu acı herşeyden tiksindim canım birşeyde istemiyorum koku muhabbetini hiç söylemiyorum zaten 🤮
ipek_2024 Dilek1001ae yani zorluyorum serum kimyasala şeyler almayayım vücuda diye mide bulantısı için hap verdiler ama çok etkili olduğu söylenemez istifra etmemi önlüyor işte
Dilek1001ae ipek_2024 bugun benim icinde yazdilar bulanti hapi sizin cok üzüldum gerçekten umarim cabuk gecer bu sıkıntılariniz saglikla kucaginia alirsiniz 🥰🤲
Ceku256 Tavuk döner ve pişmaniye🥹 her gün yiyebilirim. Sanki dilimin altı o tadı çok istiyor oradan istiyorsam aş erdiğimi anlıyorum 😂
ipek_2024 Dilek1001ae amin hepimize çokça kolaylıklar diliyorum bu saatten itibaren 😅 malum soluksuz uzun yolculuk bizi bekliyor
Dilek1001ae Wceylanx bilmiyorum henuz canim 9+5 suan daha var ogrenmeye valla ben onceki kizlarimda tatli eksi hep birlikde yedim ben pek inanmıyorum o mantiga
ZeynepDuru17 Dilek1001ae doğurdum 9 aylık olacak bile bacım tamam sustum hakkını helal et ahahahaha 🤣 🙄
Nacyax Dilek1001ae Fatmaatc cinsiyetiniz neydi peki erkek mi kız mı erkekte çok et aşeriyorlar dediler de bende çok tiksinmiştim başta