Dilek1001ae Merhaba 9 hafta 5 günlük 3. Cocuguma hamileyim ve canim ara ara inanılmaz limon cekiyo. Hamilesin yeme diyolar ama 1 tane yiyorum yani. Bu konu ile bi bilginiz varmi ? Sizin caniniz ne cekiyo
sehnazz000 Dilek1001ae kivi 🙄 başka meyvelerde varda söylemiyeyim şimdi birinin canı çeker ama genel olarak meyve yani 😀
Nilayy95 Dilek1001ae turunç bile yedim 🙈 ekşi canım istiyor hep. Kanın çok sulandırma etkisinden dolayı çok yememeniz için söylemiş olabilirler.
Eldgrn Dilek1001ae Çiğköfte, bütün hamileliğim böyle geçti hatta doğuma gitmeden bir gün önce gece yemiştim daha yiyemeyecegim diye 🤣 Pizza Hamburger Ve en çok çiğköfte
Dilek1001ae Fatmaatc eti ilk haftalar bende cok yedim hemde etle hic aram yoktur ama cok cekti canim hala da yiyorum
Nacyax Dilek1001ae Fatmaatc cinsiyetiniz neydi peki erkek mi kız mı erkekte çok et aşeriyorlar dediler de bende çok tiksinmiştim başta
Damladzdslk sehnazz000 ay bende okadar çok kivi yedim ki evde tabak tabak kivi var şimdide yiyesim gelmiyo 😂 ferahlattigi için istiyordum galiba anlamadım ki
yavrumunannesi96 sehnazz000 Evet bende öğrendiğimden beri kivi yiyorum çok tuhaf bir şekilde. Sevmediğim bir meyve değildi ama aramazdım yani hatta eve aldığım bir meyve değildi. Denk gelirse yerdim. Pek meyve yeme alışkanlığım yoktu. Şuan her gün yiyorum :))
sehnazz000 Dilek1001ae kız 😂 ama şöyle ben oğlumda da kilolarca kivi yemiştim 😁 iki hamileliğimde de tatlı şeylerden nefret ettim kiviyi bide tuzlayacaksın ayyy yazarken canım istedi 😂
Deleted33000 Dilek1001ae ben varım çikolatadan tiksindim sadece meyve ve et istedi canım oğlum olacak
Ysevval18 Eldgrn Bende çok cigkofte yiyorum ama aserdigim için mi bilmiyorum daha yeni 5. Haftadaki cinsiyeti neydi sizin
ZeynepDuru17 Dilek1001ae yok fazla yemedim iki anca belki üç çok yemedim hatta beni rahatlatan oydu diyebilirim ilk aylarda evde yapıp yemiştim kız kardeşim yapmıştı of hala.aklimda 🙄🤣
Dilek1001ae ZeynepDuru17 tamam kiz detay verme hamileyiz şurada 🤣🤣 valla sanslisin ozaman migdene zarari yoksa
Kocamanailem_ Dilek1001ae ilk gebeliğimde çiğköfte çok yemiştim sonuç çiğköfteyi deli gibi seven bir kızım var 🤣 bu hamileliğimde de baya çiğköfte yiyorum bide gül lokumunu canım çok istiyor öyle böyle değil 👌🥲
Dilek1001ae Kocamanailem_ aa ilk defa duydum bak lokumu cinsiyet belli mi simdi. Cig kofteyi bi ben yiyemedim galiba 😀
Dilek1001ae sehnazz000 benim de agzimi sulandirdin bak simdi🤣 erkek tatli yedirir derler gerci ben pek inanmıyorum o tatli eksi inanisina da oyle derler ya
Anneee_bebek sehnazz000 ayy ağzımı sulandırdın eşim evi kiviyle doldurmuş sen tuzla deyince bende 5 tane tuzla yedim 🤣🤣😂😂😋😋
ZeynepDuru17 Dilek1001ae doğurdum 9 aylık olacak bile bacım tamam sustum hakkını helal et ahahahaha 🤣 🙄
Smyye1B Dilek1001ae Oğlumda acı ve ekşi olan herşeyi ilk dönem çok yedim sonrasında kiraz çok aserdim 4 ay kiraz bekledim😬 Şimdi tatlı şeyler canım istiyor 🥲
sehnazz000 Dilek1001ae nerde yaşıyorsun 😢 ben tatlıdan tiksinmiştim oğluma hamileyken 😁 bence bu şey biraz yanlış ye ekşiyi çıkar Ayşeyi ye tatlıyı doğur Hakkıyı yalan 😂