Dilek1001ae Wceylanx bilmiyorum henuz canim 9+5 suan daha var ogrenmeye valla ben onceki kizlarimda tatli eksi hep birlikde yedim ben pek inanmıyorum o mantiga
E_T Dilek1001ae benimde 2 inci gebeliğim şuan 30+6 yım ilk aylarda deli gibi limon yiyordum tuzlayıp tuzlayıp bir sıkıntı olmadı 😁
Dilek1001ae E_T valla bende yiyorum ya her gun degil ama arada oyle bi istek geliyo ki sizin cinsiyet ne
ipek_2024 Dilek1001ae amin hepimize çokça kolaylıklar diliyorum bu saatten itibaren 😅 malum soluksuz uzun yolculuk bizi bekliyor
Dilek1001ae ipek_2024 valla oyle 2 kizimda hic hamilelik yasamamisim bu hamilelikde onu anladim hayirlisi artik😀
Dilek1001ae madreysubebe anaaa kim demis kiz 😀 yani saglik en önemli dilegim ama 2 kizi yanina tabiki oglum olsun isterim ama rabbim neyi nasip ederse artik
madreysubebe Dilek1001ae Ben çok limon yiyordum karnım da hep yayvan gidiyordu kız olur diyordum ama hep limon yiyenin oğlu olur dediler bende tuttu 😂