Yaren-kayranik tavsiyem bir adet almanız her bebek emziği kabul etmiyor. Ya da emzirme süreci açısından emzik vermemeniz gerekiyor. Ben üç tane almıştım bebegimi silikon üç ile emzirdiğim için meme başı şaşkınlığı olmaması açısından emzik vermiyorum zaten beni zar zor emiyor. Bırakmaması için vermiyorum