Hhh03 ayın 14 yaptırdım bana 2 hafta sonra için tıbbı genetikten randevu al dedi tam 2 hafta sonra aldım 28 inde gittim çıktı olarak ön rapor aldım ama hala kanlarım çıkmamış genetik doktor bu sonuç birşey ifade etmez sağlıklı denilmez kanlarını bekleyeceğiz dedi verilen çıktıda normal yazıyordu kanlar çıkmayınca da insan korkuyor acaba araştırma uzadı başka kromozom bozukluk mu var diye