ozgecanim eğer ileriki haftalarda dendiyse takma hiç ama eğer erken konulduysa teşhis kontrollerine git derim eğer hafta açılırsa mesela ben en son gittiğimde 16 haftalık gebeyken konuldu teşhis ayak ve kolları 3 hafta gerideydi yani 13 haftalık ta kalmıştı daha sonra gittim 18 haftalık gebeyken ayak ve kolları 14 haftada kalmis 4 hafta gerilik vardi yani her gittiğimde gerilik artıyor şuan 21 hafta gebeyim pzt kontrole gidecem ne denilecek hiç bilmiyorum aminiyosentez sıvısı yaptırdım pzt çıkıyor bakalım Allah imtihanimizi kolaylastirsin