esca344 Sağlık sistemini eleştirmek her babayiğidin harcı değil bu zamanda. Ben de aşı karşıtı değilim. Ama körü körüne hiç bir aşıya tutkun da değilim. Yaptırın diyen kıymetli doktorlar olduğu kadar yaptırmayın uzak durun diyen kıymetli doktorlar da var. Tutarsız açıklamalar, covid döneminde saçma sapan alınan kararlar beyni olup da kullanabilen herkesi sorgulatmalı diye düşünüyorum. Anlayana.