Benim yorumumu aşı karşıtı diye hangi akıllı bildirdi merak ediyorum. Ben aşı için “nasıl eskiden aşı yoktu diyenler varsa sezaryen içinde eskiden sezaryen mi vardı” diyenlerin olduğunu ve bu kesimden olan kişilerin de cahil olduğu halde başka bir kesime nasıl Cahil dediğini söyledim. Üstüne aşı karşıtı bir yorum yapmadığımı hala neden benimle tartışmaya giriliyor dedim.