Mzzz kimseyi eleştirmek istemiyorum ama tıp bilimine bu kadar eleştirel yaklaşmak yerine ekonomi ve siyaset bilimlerine bu kadar sorgulayıcı yaklaşsak sorunlarımız %50 oranında çözülürdü.
Çocuğuna 41 derece areşi görene kadar ateş düşürücü vermeyenler, su çiçeği aşısı yaptırmayanlar ı pek anlamıyorum, anlamakta istemiyorum sanırım.