Mzzz Benim oğlumun atopik dermatiti olduğu için aşı yapılmıyor. Aşı yapılsın ama yapılmayan bebekte ölüyor demek abartı değil mi? Bizim insanımız böyle birinin başına bir şey gelince hemen “a şunu yapmadı oldu, şunu yaptı diye oldu” der. Zaten insanlar her konuda bölünmüş durumda. Aşı yaptırmayana cahil diyen kesim bir bakıyorsun başka postta eskide sezaryen mı vardı diyor