Aaa bende de ilk haftalarda hep kahverengi lekelenme,11. Haftada da öyle böyle bir kanama oldu ki, 1 hafta sürdü bacaklarımdan akıyordu. 13.Hafta doktorumu değiştirdim, o dedi plasentan aşağıda ondan kanaman oluyor diye. Sizinki gibi ilişki va her şey yasaktı. Yine olabilir korkma dedi progestana devam etti 16. Haftaya kadar. Çok şükür şimdi epey çıkmış diyor 25+2 olduk yasakların çoğunu da kaldırdı. Ben yine de dikkat ediyorum ama