ArasisMom NurYaren Genelde kanama ve akıntı durumları yukarı çıkarken olur demişti doktorum ama internette baktıkça moral ve psikoloji çok bozuluyor gerçekten 🙄
Hasret18ayaz NurYaren ben varım assagi yerleşimli plesenta+ pprom tanisi ile yagiyorum şuan 18 haftaligim kanamamla birlikte suyumda sızdı maalesef şuan sadece yatıyorum
Fatmaacylnn NurYaren hiç korkmayın 16.haftada doktor banada aynısı demişti kendinize dikkat edin doktorun söylediklerine uyun yukarı çıkar Allah’ın izniyle ben bebişimi cuma günü kucağıma aldım bile darısı sizin başınıza inşallah 🥰💕
NurYaren Fatmaacylnn Yurt dışında yaşıyorum ve doktorum iğneyi tavsiye etmedi bolca dinlen dedi , karnın büyüdükçe yukarı çıkar dedi