NurYaren bende aynı durumdayım 37. Haftaya girdik şükür şuanlık bi sorun yok 38. De almayı düşünüyor doktor . Ağır iş yapma çok ayakta durma bol bol uzan hatta mümkünse ev işi de yapma eşin yardımcı olsun ya da ailenden birileri yakınsa . İlişki yasak bana doktorum bunları yasaklamıştı yani dikkat etmek önemli ve ayakta kalmamak . Kendini strese sokma forumda da okuma başkalarının durumlarını bu konuyla ilgili çünkü herkesin risk durumu vs. Farklı herkesde bir olmuyo previa durumu. Ben çok baktım okudum özellikle olumsuzluklar daha çok gözüne görülüyor insanın aman bende de böyle olur mu diye endişe ediyosun, 2.5 ayım böyle geçti😅 şükür bişey olmadı kendimi boşuna strese sokmuşum diyorum .