Asiye_ Minikbebegimm06 çok teşekkür ederim inşallah pazartesi daha yükseğe çıkar doktor biraz moralini bozdu ama olsun
Minikbebegimm06 Asiye_ yüzde 60 artış yeterli oluyor genelde inşallah çok iyi sonuçlar görür sağlıkla ilerlersin
minikbebegim06 Asiye_ bu hesabım kapalıydı yeni açıldı aktif olarak kullandığım bu yazarsan diğerinden göremem diye gelip haber edeyim dedim 😊
Asiye_ minikbebegim06 çok teşekkür ederim ☺️ yazacağım pazartesi sonucu da yazacağım inşallah Allah senin de dualarını kabul etsin inşallah 😄😄bana da bildirim gelmiyor o yüzden arada girip bakıyorum
Asiye_ poyrazmom_ 2 günde bir kan veriyorum 27-29-31 de verdim sonuçları güzeldi şimdi de yarın vereceğim inşallah güzel devam eder
Asiye_ minikbebegim06 4.gun kan 673.48 çıkmış daha kan vermeyeceğim cuma direk sonuç göstermeye gideceğim 😄