Kizlar merhabalar ben 34+4 gebeyim 2 gun hafif adet sancisi gibi ağrım oldu siddetli degildi bebek haraketleri vs duzenliydi. Agrim gecti suan sancim yok bebek haraketi vs normal benim akintim zaten artmisti kokusuz enfeksiyon yok bu arada ama dun baya sumuk gibi akinti geldi seffaf sekilde doktor kontrolum ptesi nisan degildir dimi?