ikibaloglanannesi Fatmaacylnn Nişanım akşam gelmişti suyum da gece geldi. Ertesi gün de doğumum olmuştu (37.hafta idi zorunlu sezeryan oldum devlette açılmam yeterli olmadı)
Fatmaacylnn ikibaloglanannesi açılma hakkında doktorum bişey demedi ama çok ağrım var bugün benim de yakın da gelecek o zaman benim bebişte 💕
Betulyavuz Fatmaacylnn 39 +5 de sabah 6 da nişanım gelmişti ilk gebeliğimde tüm gün adet olur gibi kanama gördüm ertesi gün sancım başladı ve doğum yaptım , şimdi açılmam var bebek sancılı çıktı nst de 38+3 bekliyorum
Fatmaacylnn Betulyavuz Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah biran önce 🥰benim de sabah geldi ama şuan kanamam yok nst de sancı da çıkmadı ama şuan adet olacakmışım gibi ağrım var bu sancı mı oluyor 💕
Elfelf475 Fatmaacylnn bugün yarın gelir o halde ağrı zaten kendini belli ediyor ister istemez. Doğum sancısını insan bir şekilde anlıyor
Fatmaacylnn Elfelf475 daha önce böyle ağrım olmamıştı pazar gününden beri gelip gelip gidiyor dayanamıcak kadar bi ağrı değil ama adetin ilk günü gibi bide gittikçe sıklaşıyor💕
ikibaloglanannesi Fatmaacylnn Bugünde gelebilir birkaç gün içinde. Benim ağrılar birkaç gün önceden başlamıştı Sağlıkla kavuşun inşallah 🧡
Betulyavuz Fatmaacylnn canım önemli olan sancılarının düzenli gelmesi adet olacakmış gibi hafif bi ağrı bende de var ama devamı yok ne zaman artar ve düzenli gelirse doktorum haber ver demişti
Fatmaacylnn Karabiber123 Amin inşallah 🤲 💕 40.haftaya kadar bekleyelim dedi doktorum bebiş gelmezse 40.haftada suni sancı veriyorlarmış eğer yine olmuyorsa sezeryan oluyormuş bakalım bizim bebiş ne zamana kadar duracak 🥰
Gmzeincbyasln 33 haftalık perşembe günü nişanım geldi ciğer geliştirici yapıldı fitil ve antibiyotik kullandım durdu ama bugün gene geldi afadersiniz sümük gibi kahverengi sancım falan yok. Bebek iyi suyuda gayet iyi dönmedi henüz
Kbrbrhnn Gmzeincbyasln Biz de 33 haftalığız ve bizim de bebek henüz dönmemiş, doktor size bununla ilgili bir şey dedi mi dönmesi için vakti var daha vs gibi bir şeyler dedi mi
Fatmaacylnn Gmzeincbyasln sizin ki daha erkenmiş inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🥰
Kbrbrhnn Fatmaacylnn Ben nişan geldikten bir gün sonra doğum yapmıştım, beraberinde regl tarzı ağrılarım da başlamıştı
07-humeyra Fatmaacylnn nisanla bence digumun cok alakasi yok onemli olan cocugun asagi inmesi ve acilma olmasi ben 2 gun o sekil cektim ama baya acilmam vardi sizin zamanida var biraz acilmaniz varmi peki
Fatmaacylnn 07-humeyra bugün doktorum alttan muayene etti ama açılmayla ilgili bişey söylemedi bende o an sormayı unutmuşum sadece normal doğuma uygun dedi bide bebişim 33 haftalıkken doğum pozisyonunu almıştı karnım aşağıya indi baya🌸
Gmzeincbyasln Kbrbrhnn yok hayır bişey demedi sadece dinlemem gerektiğini söyledi. Her an doğum olabileceğini ve özel hastahaneler kabul etmediğini devlete gitmem gerektiğini söyledi.