Buzmavise benim ki de önden gidiyordu ama doğum stresinden midir nedir haftasını yakalamış artık sizin ki de yakalamıştır belkide kafası da büyüktü benim bebişin 38 haftada sezeryan yapalım demişti sonra bi gittim her şey normale dönmüş😄 şarkı söyleyerek kendinizi motive etmeniz de gayet mantıklı bence bu zamana kadar bende normal doğum istiyordum ama 2 gündür çektiğim ağrı o kadar çok ki sanki fikrim değişcek gibi çok zormuş gerçekten ağrısı bakalım ne zamana kadar dayanabilcem😄