kcgdm haklısın canım çok fazla karbonhidrat yememek istiyorum yesemde abartmadan suyu fazla içiyorum sabah bulantım oldugu için öğleden sonra başlıyorum içmeye sanırım üç aylık ilk dönem bulantısı kadar olmadıgı için yemeye basladım ondan heralde bıde ruhsal olarak eve cok baglandım çıkmak istemiyorum fazla hareketi evde iş rutın de karşılayım desemde yerını tutmaz ondan da heralde