busra05_ kilo alimimiz neredeyse aynı. Ben de çok dertleniyorum. Sindirim sistemim çökmüş gibi hiss ediyorum. Bide çoook az kilo alanları okudukca yalan yok azıcık sinirlerim bozuluyor. Yani her zamanki gibi yiyorum gebelik öncesi gibi. Neden böyle oluyor ben de bilmiyorum . Bundan sonrakı haftalarda umarım çok fazla almayız bebişler de sağlıkla doğar💐❤️