busra05_ birazcık fazla gibi. Asıl kilolar son trimester da alınıyor çünkü ☹️doktor bana 20 kilonun üzeri normal değildir demişti. İnşallah o kadar almazsın. Ben ilk gebeliğimde 13 kg almıştım toplamda bebek de iriydi ama gebelik şekerim vardı doktor gebelik şekerin dolayı çok aldın dedi. İkinci gebeliğimde şeker yoktu +9 kg ile doğum yaptım. Sizde de böyle bi durum olabilir mi belki, aşırı iştah gece yemeleri vs yoksa tabi