Katya1 ben de 16 Aralık’ta düşük yaptım 2 aylıktı doktorum 1 adet beklememi söyledi bekledim sonrasında da emin olmak için kontrole gittim herşey yolunda hazır olunca tekrar deneyebilirsiniz dedi ben de çok korktum ilkinde bebeği görememiştik sonra kan geldi 8. Haftada boş gebelik olduğunu öğrendim ve evde ilaçsız düşük yaptım doktor tekrar deneyebilirsiniz dedikten 26 gün sonra yine gittim doktora hamileyim diye bu kadar erken mi diye o bile şaşırdı 😅 sonra 5+1de baktik yine bebek yok ben nasıl korktum anlatamam iki hafta beklemem gerekiyordu canımdan can gitti ama o iki hafta sonra o minicik 8mmlik mucizeyi görünce yaşadığım mutluluğu anlatamam ben doktorum genelde evde ilaçsız düşükten sonra kadında herhangi bir hastalık yoksa bir sonraki bebek sağlıklı olur dedi ayrıca büyüklerimiz de hep der düşüğün ayağı içerde olur diye içini rahat tut bir kere başına geldi diye tekrar gelecek diye bir şey yok inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına