Esra_Elisa8 tabi dediklerinizde haklısınız sizde her meslekte sabır sınaması oluyor doktorluk bambaşka ne güzel siz memnun kalmışsınız sanırım biraz şans işi yorumlara bakınca iyi yazan da olmuş olumsuz tecrübe yaşayan da kendin için gitsen o kadar kafana takılmaz da evladın için olunca iyi olsun istiyor insan