Evrim-96 Gokturkmom_ ah bence de ya bir kere olumsuz bir deneyimim de olunca doktora gidip inşallah iyi şeyler duyana kadar meraktayım çok heyecanlı da olmak istemiyorum Allahtan geliyor her şey bize de nasip olsun bebeğimizi kucağımıza almak 🥰🤗
Talentedmom Evrim-96 ultrason resmi bile farklı arkadaşım özele gidiyor o kadar net ki ben benimkini bulamıyorum resimde 😀
ErsBegAs Evrim-96 Sadece özele gidiyorum ve nur nimet 🥰 akşamın bu vakti bile yazsan acil durumda cevaplıyor doktorumuz 🥹🥰
Nazli987 Evrim-96 devlet 12.haftaya kadar vajinal bakıyordu benim doktorum vajinalde kalp atışını daha erken görüyorsun tabiki imkan varsa özele gitmen daha güzel bence