Evrim-96 hem özele hem devlete gidiyorum özelde uzun uzun görüyoruz bebişi eşimde benimle beraber giriyor doktorumuz güzelce açıklıyor vs ama devlette eşim giremiyor, doktor zaten çok kısa bakıyor ama yine de hareketlerini hissedene kadar çok tedirgin oluyordum aklım hep bebişteydi iyi mi diye oraya da gidip iyi olduğunu duyunca rahatlıyordum. Her merak ettiğimde özele gitsek ekonomik olarak batardık😂 23 haftalık olduk artık hareketlerini hissediyorum içim rahatlıyor. En son 19da devlete gitmiştim 22de detaylı ultrasonum vardı. Bundan sonrası için 25. Hafta gibi devlete gidip şeker yüklemesini yaptıracağım sonra sadece özel şeklinde devam edeceğim artık. Bu arada özellerin cihazları falan daha iyi olduğu için imkan varsa özellikle ilk muayene için özeli tercih etmek daha iyi olur. Özelde istenen tahlilleri de gidip devlet hastanesinde veya sağlık ocağında yaptırabilirsiniz