Evrim-96 işte o yüzden özele giden özelde devlete giden devlette kendisine en uyan doktoru bulmalı. Konum da önemli tabi ama ben mesela 2 ay doktor aradım buldum sonra hamile kaldım. Devlete de gitsem muhtemelen bunu yapardım. Bu özeldeki doktorumda ikinci çocuğum ikisi de planlı gebelik. İkisinde de doktoruma sonsuz güveniyorum. Hatta şu anda beni çok çok iyi tanıyor ve kendimi bu yüzden daha şanslı hissediyorum. İkinci çocukta doktor size daha yakın oluyor. O yüzden hastane yanında doktorunuzu özellikle iyi seçin. Rahat edemeyeceğiniz bir insanda doğum yapmanız da rahat olmayabilir sonuçta