Hulu61 meraba cnm bugün dahiliyeye gittim açlıklarım için yüksek dedi insülin dedi ben insülin kullanmak istemiyorum diyetime çok sadık kalamadim hani akşamları geç saatte meyve yiyordum söylemiştim bunların yükselttiğini fark ettim hatta gece 23.30 geçiyordu çok açıktım 2 adet kivi yedim Dr da o zmn tekrar kan şekeri bakalım 100 üstü işte baslarim 100 altı ise başlamam dedi benim tam 100 geldi o da kividen kaynaklı bence . Her neyse sen düşürdüğünü yazmışsın açlık şekerini kendi çabaların ile rica etsem tamamen nasıl bir uygulama yaptın nasıl düşürdün bende düşürmek istiyorum iğnesiz . Bu arada tokluklarin iyi sıkıntı yok dedi mesela yaptığım kacamaklarin toklugumu etkilemediğini gördüm çünkü her kaçamak sonrası ölçüm de yaptım emin olmak için .