Elis27 Ne demek tabiki tecrübe ettiğim meyveleri söyleyebilirim. Portakal ve mandalina yiyebilirsin ama yanında yoğurt ile ve porsiyonları az atıyorum ki küçük mandalina yanına yarım portakal. Yeşil elma her türlü serbest. Muzda yeşil olanlar varya tam olmamış onu kefir veya yoğurt ile tüketebilirsin ama tam yeme yarısını ye. Kuru kayısı üzüm vb.bunlarıda tüketme şeker oranı yüksek. Üzümde yine çok şeker var onu da yasakladı doktor. Şuan tam mevsimiyken elma ile meyve ihtiyacını görebilirsin. Kuruyemiş de özgürüz özellikle ceviz ve çiğ badem ara öğünlerde iyi gidiyor. Sebze de bir sınır yok ama fazla domates yada olmamış domates çıkartabiliyor şekeri dikkatli yemeye çalış sen yinede. Şuan aklıma gelenler bunlar yine sormak istediğin birşey olursa sorabilirsin bilgim varsa söylerim 🩷