Queen3524 teşekkür ederim size de geçmiş olsun. 3 kere tansiyon için acile gittim ilkinde orada da yüksek çıktı tansiyonum hastaneye yatış yapıp takip ettiler bir sıkıntı çıkmayınca taburcu ettiler. Dün ve ondan önceki gidişimde acilde takip ettiler 2-3 kere yarım saat arayla falan normal çıkınca eve gönderdiler. Ben tansiyonum yükseldiği zamanlar sabah akşam 10 gün ölçüm yaptım not aldım muayeneye gittiğimde doktoruma gösterdim tansiyonlar yüksek diyip kardiyolojiye sevk yazdı kardiyoloji günde 2 kere tansiyon ilacı başladı bana 10 gün sonra muayeneye çağırdı tekrar not alıyorum tansiyonlari ama dün 15 görünce acile gittim hemen orada da normal çıkınca eve gönderdiler. Şiddetli baş ağrısı, bulantı, kusma, görmede bulanıklık, bebek hareketlerinde azalma olursa hemen gel dediler