Starkmama21 ilkainci 31+5 sabah kahvaltı yapınca midem bulanıyor ve çıkartıyorum anlamadım nedenini sabah ekende yapmıyorum öğlene doğru kahvaltı yapıyorum onun dışında mide yanması var ama yinede iyi gidiyor artık doktorum 2 haftada bir gel dedi 🌸
richgirl10 ilkainci 32+3🫢 adım adım gidiyoruz. Odası, kıyafetleri bunlarla uğraşıyoruz. Sağlıkla gelsinler 🫶🏼
BelisMelis41 ilkainci 32+3 kızım hasta oldu onunla ılgılenıyorum kendım kendıme cok fazla agır gelıyorum artık ne dısarıya cıkmak ıstıyorum ne ayakta yurumek. Cok cok zooorrrr
Queen3524 Bende 33+3 teyim el ayaklarında ödem başlayan varmı kbrkzy kurkmantosuzmadonna afra119- kurkmantosuzmadonna ilkainci
arasmoms_ Starkmama21 haftamız aynı hemen hemen aynısı bende de oluyor şunu çözdüm eskisi gibi yiyoruz ama çocuk da büyüdüğü için yer kalmıyor midede sabahta aç uyandığımız için fazla kaçıyor otomatik çıkıyor ben böyle yaşıyorum en azından porsiyonu biraz azalttım o sıkıntım kalmadı şuan
Sinemmm_23 Starkmama21 31+3 haftalıgım bende kahvaltı yapınca dırek cılarıyorum geçte yapıyorum sızın dedıgınız gıbı anlamadım nedenını
seyma0661 ilkainci yarın 33 haftalık olacağız inşallah göbeğimin üst kısmı göğsün tam altına gelen kısmım uyuşuk gibi o aşırı rahatsız ediyor kaşısam tam hissedemiyorum değişik bişey 🤦🏻♀️ onun dışında arada ağrılar oluyor ama çok şükür bugünümüze
myangelson ilkainci 32+4 yoğun çatı ağrısı ve arada tansiyon yukselmeleriyle devam ediyoruz 🥲 daha dün yine acile gittim yüksek tansiyondan 🤦🏻♀️ onun dışında serklajliyim yatıyorum sürekli 🥲 bu aralar koku hassasiyeti mide bulantıları geri geldi iştahım kapandı bulantı hapı da kullanıyorum üstelik 😅🤦🏻♀️
Queen3524 myangelson Geçmiş olsun bende tansiyon ile uğraşıyorum kaç oldu gittiniz gidince ne yapıyorlar
_mrveee_ 34e gireceğiz ve gerçekten artık patlamak üzereyim nefes darlığı otururken mide de batma hissi yatakta dönememek say say bitmez be 🥲🥲
Bebisiminannesii 33+2 alisveris bitti, bugün de elbiselerini yikadim ,utuleyecegim. Yarın da öyle, haftaya da çantamızı hazir ederim. Iyice ağırlaştım gunler geçmiyor dogum yaklaştıkça heyecan sarıyor. :)
Kaderkks ilkainci Merhaba 34 haftalığım 7 Mart olarak sezaryan tarihi aldık ama heran şubat annesi olabilir işler çok yolunda gitmiyor şeker tansiyon diyet biraz zor zamanlar geçiriyorum
kbrkzy 32+ 5 deyim bende bacaklarımın arasında bazen zorlanma hissediyorum özellikle kıyafetimi giyerken ayağimi zor kaldiriyorum. En son 8 ocakta kontrole gittim bebek 1728 gr di şimdi ne kadar olmuştur bilmem. Son günü 18 mayıs bekler mi bebeğim erkek sizinki 30+1 de kaç kilodu benimli 1728 gr di