Kızlar selam, hamileliğeme 70 kilo ile başladım, 77 kiloyum 6 ayda 7 kilo aldım, kan şekerim hiç yükselmedi sınıra yaklaşmadı, hep normaldi, doktorum tansiyonum ve kilom için normal dedi, şeker yüklemesi şart değil istersen yaptırabilirsin dedi, ben karar veremedim yaptırmalı mıyım yaptırmamalı mıyım?