Selim_Alparslan benim de tam 6 haftalıkken yapılan kan tahlilinde TSH değerim 3 küsur çıkmıştı kadın doğum doktorum çok sınırda dahiliyeye görün ilaç başlar dedi ve dahiliyeye gittim 25 mg ilaç başladı 1 buçuk ayda bir kan verdim kontrol amaçlı ilaçtan sonra 2.5 in altına düştü tabi ama doğuma kadar kullanman gerek tedbir amaçlı denildi şuan 37+1 oldum ve hala kullanıyorum ihmal etme canım değerin yüksek ama erken farkedilmis ilaçla toparlarsin başka doktora görün eğer bu doktorun birşey yok diyorsa başta önlem almak gerekiyor Allah korusun gelişim geriliği zeka geriliği ani kalp durması bir sürü şeye sebep oluyor kork diye söylemiyorum yanlış anlama tedbirini al diye söylüyorum yaşayan biri olarak rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim kucağına almayı nasip etsin mübarek kandil gününün hürmetine 🌸🥰♥️