Ceku256 benim 14. Haftafa 4 civarı çıkmıştı doktorum hemen dahiliyeye yönlendirdi o da gebelikte 2.5 civarında tutmamız lazım dedi ilaca başladık her ay gidip baktırıyorum ilaçla ilk aydan 2.5a düştü zaten ama yine de tekrar yükselme ihtimaline karşı bu seviyeyi korumak için ilaca doğuma kadar devam edeceğiz yine her ay gidip kan vermeye devam edeceğim. Bi dahiliyeye görünürseniz onlar daha iyi bilgi verir