Mor-kelebek benim ilk gebeliğimde de aşırı bir göğüs ağrısı oldu yururken bile ağırıyordu şuan aynısını yaşıyorum birde ara ara gelen kasık ağrım var yine ilk gebeliktede aynılarını yaşadım o yüzden olduğunu düşünüp test yaptım ilkinde belirtileri anlamamıştım 7. Gün gecikmeyle test yapmıştımda şimdi tecrübeden hemen farkettim bazen bilmemek daha iyi cidden😂