miroscumm Kızlar regl tarihine daha 6 gün var ama benim aşırı belirtim var iki gün önce yaptım negatif yani hayali çizgi bile yoktu bugünü silik çizgi çıktı test prodoctor
ermelek1 miroscumm bende gördüm inşallah hayırlısı olsun kan verince beni de etiketler misin merak ettim 🐥
Nuriay miroscumm goruyorum ama suan kan verip strese sokmayin kendizi sizi uzmek istemem ama bazen adet gecmeden kimyasal gebelik ola biliyor adet gununuzu bekleyin bari kimyasal olma olasiligi ortadan kalksin sonra kan verin zaten az bi deger cikicak iki gunde bir kan vereceksiniz artim icin oda ayri bi stres
miroscumm Meltemanneolsun yarın kan versem yani ilk gebeliğimle aynı belirtileri yaşıyorum o yüzden bu kadar erken yaptım
nergiz26 Bendede ilk sefer böyle olmuşdu .2-3gün bekledim yine test yapdım koyu çıktı rengi. Daha yeni olduğu için öyle çıkıyor
Sabiha183 Ben de ayni test kullandım ve 4 gün varken ayni böyle hafif çizgi ile öğrendim, ertesi günü de belirgin iki çizgi vardı🥹 bence hamilesiniz 🌸
Meltemanneolsun miroscumm anladım canım sen bilirsin yine de çok silik çizgi bazen kanda da cikmayabiliyor burada bir sürü kişi o şekilde oldu bence sabret biraz Allah gönlüne göre versin 🙏🏼🙏🏼🥰
nergiz26 miroscumm ben ilk defa yokladım reglime daha vardı hiçbişey göstermedi. Sora 1gün gecikme olduğunu fark etdim test yapdım. Birinci hiçbiçey yokdu soradan biraz görünmeye başladı.2-3gün geçti yine test yaptım ikinci çizgi biraz koyu göründü sora daha da koyulaşdı