ermelek1 miroscumm yaaaa hangi markayı test yani testtepozitif gibi duruyordu, böyle olunca insan iki kere üzülüyor ama sıkma canını kardeşim zamanı değilmiş demek ki
miroscumm ermelek1 prodoctor burada cok ovdukleri icin aldim iki gun once kuruma cizgisi bile yoktu bugun cizgi vardi ama negatifmiş nasip canım napalim❤️
Ebruebos miroscumm diğeri de adet 2 gün geçmişti yapmıştım hatta profilimde başlıklarda var oradan bakabilirsin. Seninki gibi ince kıl gibi çıkmıştı kan verdim negatif çıktı ertesi gün adet oldum
ermelek1 miroscumm Ben de o teste çok duyuyorum çok görüyorum güvenilir diye görüyordum şaşırdım olsun nasip işte %0.01 İhtimal bile böyle olabiliyor muş demekki
miroscumm Ebruebos olabilir canım demek ki benimde negatif hiçbir teste tam anlamıyla güvenmemek lazım 🫠
miroscumm ermelek1 inan bende öyle diye aldım dün kan verdim 0.3 bugün yine meraktan yaptım daha da koyulasmis ikinci cizgi çıktı anlamadım artık
ermelek1 miroscumm oha yani ya, adetine 5 gün kalmış yorumlarda okuduğum kadar test yapma stres yapma daha fazla eğer nasipse bu ay sana gelecek değilse zamanında gelecek böyle konuşmak kolay ama bende bekliyorum 🙏🏼
miroscumm ermelek1 daha yapmicam artik gecikirse de kan testi veririm yine gercekten keske hic gecikmeden yapmasaydım
ermelek1 miroscumm bende hep öyle diyorum ama sabır edemiyoruz işte, senin postun sayesinde en güvenilir denilen testin bile güvenilir olmadığını anladım bende
miroscumm ermelek1 evet canım bakar mısın 3 gün ust uste yaptım giderek koyulaştı birde ama sonuc kanda negatif yani testte yalancı pozitif