Bende çok kötü öksürüyordum hasta olunca. Antibiyotik verdi ona rağmen iyileşmedim. Her gün süt içtim, pekmez yedim ama dolapta tutma soğuk olmasın, zeytinyağı üstüne limon sıkıp yedim, göğsüme zeytinyağı ile kekik karıştırıp annem sürdü saatlerce bekledim, havluyu ütüyle ısıtıp göğsüme boynuma koydum. Herşey çocuğum içindi. Çünkü çok kötü öksürüyordum boğularak. Gece öksüre öksüre kustuğum zamanları bir ben biliyorum. Meyveleri dolaptan çıkarıp bekletip yiyin, dolaptaki soğuk şeyleri hemen tüketmeyin. Çay için. Kendinizi sıcak tutun. Hep çorap terlik ceket olsun üstünüzde. Gribi en iyi terlemek geçiriyor, öksürükde böyle uğraşa uğraşa. Birkaç gün öksürük şurubu içmiştim acildeki doktor onuda bırak dedi. Doğal yollarla ne yapabildiysem artık. Sizde dikkat edin. Rabbim şifa versin inşAllah 🤲🏻