Arkadaşlar ilk bebeğim de öksürük 32.haftada başlamıştı ve o kadar kötü öksürüyorum ki kaburgalarım kırılcak gibi net de sancılsrım çıktı erken doğum riski oluştu. Çok dua etım neler neler yaptık şimdi 2.bebeğim 26 hafta daha yeni. Bitti 5 gündür öksürük ve balgam dan uyuyamıyorum. Nebizatör ile internetten de bulabilirsin evde hazırlanan serum fizyolojik ile yapıyorum ben. Toros nanesi, aşırı öksürük anında şekere 4 damla damlat em, kulak pamuğu na dök burnuna sok her ikisine de. Aşırı açıyor.
Diğer bir karışım: 1kase bala 50 gr çörek otu tozu, 50 gr toz zerdeçal, 2 soğan rendele, yarım çay bardağı zeytinyağı karıştır macun hazırla. İlk bir hafta sabah, öğle, akşam 1 tatlı kaşığı ye. Sonraki haftalarda sabah ve akşam ye. Şifa olsun inşAllah.Sıcak içecekler tüket. Ihlamur gibi
Ilık şu iç.
Baya açıldı da benim hala tam geçmedi ama benim bir diğer derdim öksürük anında resmen altıma işiyorum çok üzülüyorum. Önceden sadece kusarken işerdim şimdi. Küçücük öksürük bile tutamayıp işiyorum. Sizde de var mı bu durum? Sürekli temiz kıyafet giymekten kendmi yıkamaktan bez değiştirmekten usandım. Bana da dua edin lütfen.