miroscumm Sevgiiss 2 gun once kuruma cizgisi bile çıkmıyordu bugun silik çıktı zaten daha regle var o yüzden net bir sey beklemiyordum yarın testi tekrarlayacağım koyulaşırsa test veririm🌸
Ozlemmm3535 Merve8155 çok erken canım 1 hafta var bata yapsamda kese görünmeyecek vs. o daha çok strese sokar zorlu bekleyiş olur diye yapmıyorum haftaya cumartesi veya pazar yapacağım 💖 sen yaptın mı
Merve8155 miroscumm bi de sizij test daha hassas burda o testlerden yok eczanede alamiyorum internettende soylemedim
miroscumm Merve8155 bende internetten aldım burada hep artımed var erken gebelik olan o da yalancı pozitif çıkıyor k yüzden dedim internetten güvenilir bir test alayım
A_nuur19 Ozlemmm3535 Benim de 2 Şubat bu ay hayıt macunu falan denedim akıntım benim de var böyle değildi ama inşallah bebiş vardır hepimizde bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine rabbim hepimizin yüzüne baksın tüm evlat isteyenlere 🌸
Merve8155 A_nuur19 awox aldim onda da birnsey cikmadi simdi prodoctor siparis verdim daha hassastir dedim belki