Kızlar haftaya pazar günü test yapacağım eğer regli olmazsam tabi. Çatlatma İğnesinin üstünden 8 gün geçti, dün çok yoğun bir akıntım vardı berrak kokusuz bugünde devam ediyor. Onun dışında ara ara batma kasık ve bel ağrısı dışında bir belirtim yok. Doktor rahim duvarın gayet güzel kalınlığı demişti yumurtamda çatlamıştı sıvı birikimi de var dedi bu ay umutluyum biraz 🌸 sizde durumlar nasıl?