nurismommy miroscumm freely olması lazım dün akşam yaptığımda gölge gibiydi göz yanilmasidir diye önemsemedim açıkçası bugün ilk idrarla denedim sonuç bu kameram kötü çıplak gözle daha belirgin aslında zaten 5 dakika içinde çıktı sonuç
nurismommy miroscumm inşallah yarın muhtemelen sağlık ocağına giderim gibi görünüyor zaten şüphelendim için bu kadar erken yaptım sol kasığımda baskı ve batma oluyor ve bacağıma vuruyor belim 2 gün önce baya ağrıyordu şimdi geçti ama kasık batmalarım devam ediyor
Merve8155 A_nuur19 awox aldim onda da birnsey cikmadi simdi prodoctor siparis verdim daha hassastir dedim belki
Candyygrll Ya elimde kaset test var bat 1 şubat bu hafta içi adete 3 4 gün yapsam sonuç verir mi sizce
nurismommy Candyygrll betanın artışına bağlı canım bir de her testin beta algılama seviyesi farklı oluyor deneyebilirsin yine de
Candyygrll Ozlemmm3535 bugün anlık kasığıma sancılar giriyor bi sağa bir sola girip geçiyor bel değil de daha çok sırt ağrım fazlalaştı ayağa kalktığımda ağrımaya başlıyor uzandığımda halsizlik basıyor ateşim çıkıyor gibi yanaklarım kızarıyor acaba böyle mi belirti oluyor çok heyecanlandım 😄
Ozlemmm3535 Candyygrll Bu ay ben de çok heyecanlıyım ve çok duygusalım Umarım bebişlerimiz bizimledir 🙏🏼💖
Minervabunny Kızlar, 17 ocakta yumurtladım, regl tarihimin 14 gün sonra 31 ocak 1 şubat gibi olması gerekiyor değil mi? Aslında 28 ocaktı bat ama 1 hafta geç yumurtladım şimdi ona göre de regl tarihim atmış olacak değil mi?
Ozlemmm3535 Minervabunny evet canım ben de geçen ay bir hafta geç regl oldum ve adet tarihim bir hafta attı 💖