tupbebekseruvenim1 ama 5. Haftada bebeği göremezsiniz büyük ihtimalle o yüzden bu seni üzmesin acele etmeye gerek yok bu yüzden diyorum Türkiye’de çok fazla diye 😅 bekleyin 2-3 hafta sonra gidin o zaman net görürsünüz bebeği 5+0 ile 5+2 arasındaki fark o cihazlar ile fark edilemez bile kalp atışını da dinletmezler 6. Haftadan sonra dinletiyorlar kalpleri çok küçük çünkü yormamak için yapmıyorlar yani 5+0 da gidip 5+2de tekrar gidince hiçbir fark olmaz