ilkkezanneyim tupbebekseruvenim1 ayy Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah biz de 7. Haftada duyduk ama 3 saniye anca yorulurmus kalbi fazlasına müsade etmedi doktorumuz 😅