canimbebegim0909 Üç gün önce kan verdim sonuç 3 çıktı negatif yani ama belki bir umut gecikebilir yükselir diye bekliyorum ama elendim galiba bu ay da :( hiçbir belirtim yok ne regli ne gebelik keşke olsa bu ay ya
Mel_58 canimbebegim0909 şimdi mevsimi değil ama incir Ben mevsiminde yediydim adetime yaklaşık 2 hafta baya yedim geç döllenme oldu sonra görümcem dedi incirin yumurtlama da etkisi var diye 2 sene önce doğum yaptım adetim düzensizdi çok geç oluyordum korunmuyorumda o yüzden şaşırmıştım tabii o sıra zayıflama kahvesi içiyordum hamileliği öğrene kadar içtim 16 ekimde düşük oldu.
Mor-kelebek https://imgyukle.com/i/CvNrlc kızlar dayanadim yaptım ama yok dimi hayalet var gibi geliyor ama ben girmek istedigim için görüyorum heralde
Mor-kelebek @Meridaily @Babyandmoms @Ltfye63 @Alya05 @Zubeyde16 kızlar resim attm bakar mısınız dayanamadm yaptm https://imgyukle.com/i/CvNIIq https://imgyukle.com/i/CvNTmY
Babyandmoms Mor-kelebek çok aşırı silik gibi sanki bat ne zamandı 2 gün sonra testi tekrarlamalısın sabah ilk idrarla onun sonucuna göre de kan verirsin 🤲🏻
Zubeyde16 Mor-kelebek Aa canımm silik de olsa çizgi var sen strese girme bekle tekrar yapıp koyulaşmayı takip edersin, hadi inşallahh🌸
Meridaily Mor-kelebek belirtin var mı kuzum benim karın ağrım var adet olacak gibi. Ben de yaptım ama bilmiyorum kararsızım ya, kan için bekleyeceğim adet olmazsam
Mor-kelebek Babyandmoms bat 27 ama hiç umudum yoktu normalde gecikmesini bekleyecektim aman varsa çıkar zaten dedim öylesine yaptm şimdi daha çok strest oldu keşke bekleseymisim
Babyandmoms Mor-kelebek evet ısrarla o yüzden bekliyorum benimde 27 🥲 insan bazen dayanamıyor o yüzden evde test tutmuyorum yapmamak için
Mor-kelebek Babyandmoms en iyisi bende bu ay çok kararliydm yapmicam diye durdum durdum son gün yaptım ama karnım da ağrıyor hasta olacak gibiyim zaten
Mor-kelebek Meridaily Allah’ım hadi hayırlısı hakkımızda bakalım test yanlış olsa çok belirgin çıkardı dimi kimisi iyi marka değil dedi
Mor-kelebek Meridaily aynen benimde adet olacakmısm gibi karnm ağrıyor şuan başka bişey yok senin test nasıl çıktı
Meridaily Mor-kelebek markası ne testinin, ben 2 gündür days doctorda silik çizgi görüyorum bugün de birgebeningünlüğü nde gördüm hayalet çizgi, gözle görüyorum ama kamerada ışıkla belli oluyor
Mor-kelebek Meridaily artı Med canım markası. İnşallah seninde vardır beraber yoldaş oluruz bu dönemde 🌸
Meridaily Mor-kelebek https://imgyukle.com/i/CvNXOy https://imgyukle.com/i/CvNc2M Böyle canım🥺 artımedle de öğrenen çok gördüm, inşallah vardır da güzel sonuçlar alırız🤲🏻❤️Adet olacağız diye beklemek de çok zor 😔
Alya05 Meridaily acilde bi kan ver 1 2 saat içinde çıkıyor canım. Rabbim gönlüne göre versin inşallah