Mor-kelebek ayy benim kız da haziranda doğduu 🤗 haziranın kaçı doğum yaptınıız?
Ben adet günümden 6 gün öncesi yaptım iki hamileliğimdede aynı silikti adet günümde aynı tekrar normal testle yaptım biraz daha belirgindi ama yime silikti acilden kan verirdim adet gecikmemin 3 cü günü 1261 çıkmıştı🌸 sağlık ocağına gidip kan vermeyi düşünüyorum tekrardan beta değerine baktırmak için ama gün içinde bakıyorlar mı yoksa erkenden mi gitmek gerek bilmiyorum🤔 sizde kan verin içiniz rahat etsinn💕