Zubeyde16 Mor-kelebek Ah ah o kadar iyi anlıyorum ki benim hiç çocuğum da yok, 2 olumsuz tüp bebekten sonra kendiliğinden hamile kalmıştım o kadar mutlu olmuştuki ne kadar üzüldüğümü anlatamam 😕 30 yaşındayım ben
Mor-kelebek Zubeyde16 bende 29 yaşındayım gerçekten nasip işi benim etrafımda tüp bebek deneyip olmayan sonra kendiliğinden sürpriz olan çok oldu Allahtan ümit kesilmez rabbim kucağınızı boş birakmasn inşallah 🌸
Duru20_ Benim de Bat 27 dün sabah predoctor early test yaptım negatif çıktı ama pek adet belirtim de yok normalde şişkinlik ve lekelenme olurdu insan ne düşüneceğini şaşırıyor
Mor-kelebek Meridaily test yapmayı düşünüyorum sabahtan geçen ay bir gün geçmişti olmamıştı 2 gün geçmesini beklemek istiyorum aslında ama varsa zaten çıkar diyorum bir iki günden fark etmez heralde
Zubeyde16 Mor-kelebek Amiin inşallah hepimizinn🫶🏻 tüplerim kapalıydı benim ameliyatta öyle çıkmıştı o yüzden hiç beklemiyorduk kürtajdan sonra yine bir şeyler oldu herhalde bu reglden sonra rahim filmi çekineceğim bakalım bir faydası olur belki
Mor-kelebek Zubeyde16 hakkında hayırlısı olsun canım inşallah rabbim şuan oldurmuyorsa belki çok daha güzeli çok daha hayırlısı olacağı içindir
Mor-kelebek Ltfye63 bende çok silik bir çizgi gördüm sanki ama testiniz varsa yarın sabahtan tekrar deneyn bence
Mor-kelebek Zubeyde16 10-15 gün önce domuz gribi olduk galiba tekrar o mu başa döndü yoksa hamilelik belirtisi mi bilmiyorum bel ağrısı kabızlık baş dönmesi var şuan belirti olarak ama gebelik olacağını pek düşünmüyorum bir umut işte adet günü yaklaştıkça heyecan oluyor
Ltfye63 Meridaily Ya inşallah sarı akıntım oldu dün baya kremsi yapışkan bu gün de süt gibi geliyor ara ara benim regl hiç gecikmez bilemiyorum inşallah vardır
Meridaily Mor-kelebek yok kuzum daha vermedım kan yarın bat günü yarın da olmazsam salı kan verecegım