Mor-kelebek bende de artımed test vardı yaptım silik pozitif çıktı o kadar mutlu oldum ki eşime söyledim o da çok sevindi heyecanlandık, sonraki gün acile gittim dedim ki kasık ağrım çok var midem bulanıyor vs kan istediler verdim ve hüsran negatif çıktı 2,5, o kadar üzüldüm ki burdan da baya kişide yalancı pozitif vermiş inşallah sizde öyle bişi olmaz Allah hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin