Mor-kelebek ah ah kaç gündür test yapıyorum kuzum bir bilsen😁😁 hep negatifti düne kadar. Dün birgebeningünlüğü kaset gebelik testinde aşırı silik gördüm, ardından prodoctorda negatif. Sabah ovülasyon yapayım bakalım ne çıkacak dedim pike yakın çıktı, ardından days doctor test yaptım onda da silik çıktı hemen. Ama güvenme diyorlar, karışık durumlar. Sen ne durumdasın yaptın mı test