Semaaa16 ara ara oldu adet sancısı gibi,cok ani vücut sıcaklıgım değişiyor,bir anda terleyip bi anda üşüyorum ,bir de progestan kullanıyorum yapr mı bılmıyorum ama gögüsler agrılı ve çok şiş..Nedense tüm testler hala aynı silip pozitif yani koyulasma vs de yok,anlamadım .