kumsal__ Q10 enzim vıtamını kullandım yumurtalar için,günlük folik zaten alıyorum hep.Aktif olmak önemli rahme kan akışı için,rahattım ben yurtdısındayım,daha az ilaç beriyorlar burada ,hatta yumurta toplama opu işleminde de lokal anestezi aldım,tranfer 3.gün embrıyosu taze transferdi ve işlem 10 dk sürdü agrısız acısız.bitince hemen sehpadan kalktım üzerimi giyinip yürüyüp arabaya gittik :) hiç yatırmaladılar🤣5 dk bile anlayacagın,tek yasak sıvak duş sauna gerı kalan hersey serbest dedıler ,yatmanıza gerek yok falan filan.Hatta 4.gün okula bisikletle gittim geldim,Simdilik yanlıs olmazsa 3 farklı test sılık pozıtıf henuz bugun 7.gün daha.En son testı dun oglen yaptım.Ama herseye hazır oldugum için sonuctan etkılenmem diye yapmaya basladım